vrijdag 3 mei 2013

Haar van Tresoor loopt de 97ste Nijmeegse vierdaagse voor KIKA

Al jaren denk ik, wanneer de vierdaagse in volle gang is, volgend jaar ga ik me inschrijven. Ik moet dit een keer gedaan hebben. Wel... dit jaar heb ik het gedaan. In Februari heb ik me ingeschreven. In week 15 kreeg ik een mail, ik was ingeloot. Ik mag dit jaar meelopen met de 97ste Nijmeegse vierdaagse. YES!!!

Het leek me geweldig om dit voor een goed doel te doen en ik heb gekozen voor KIKA. Nu ik sinds september 2012 mama ben geworden kan ik me zo goed indenken hoe verschrikkelijk het zou zijn wanneer jou zoontje of dochtertje ziek zou zijn. En moet er alles aan gedaan worden jou moppie beter te maken. Daarom steun ik KIKA kinderkankervrij.


Ik heb een mail gestuurd naar KIKA, en ontving een onwijs leuke en enthousiaste mail terug en een leuk postpakket. Ik steun KIKA samen met mijn eigen bedrijf, Haar van Tresoor, door mijn klanten steun te vragen door sponsoring. Ook is manlief druk bezig met het opzetten van een webshop in haaraccessoires. Van ieder verkocht product gaat er 10% naar KIKA.
Zodra de webshop online gaat zijn jullie op de hoogte.

Maar nu eerst trainen, trainen, trainen. Wat overigens geen straf is met dit fantastische lente weer van de afgelopen dagen.

Geen opmerkingen: