vrijdag 2 augustus 2013

Snailmail en diy merklabels

Een nieuwe snailmail kan op de post, deze is voor een dame uit Brabant. Ze heeft 2honden waarmee ze heerlijke wandelingen kan maken in de prachtige omgeving rondom haar huis. Genietend van de natuur, vooral de vogels. Daarom haakte ik pinda-netjes om in de winter op te hangen in de tuin.
Favo-kleuren waren de combi rood, oranje & roze, daarom in deze kleuren pannenlappen gehaakt.
En omdat ze een kastje vol hertenverzameling heeft in huis, schilderde ik een kaart met een hertje erop.
Nog een vogelslingertje, een zakje snailmail-pimp-spul, hama vogeltje, een brief en iets lekkers voor de honden. En nu laat ik het over aan de postbode.



Nu mijn zelf gemaakte spulletjes het huis verlaten en ik ze niet meer zelf kan bewonderen, leek het me leuk om ze een handtekening mee te geven. Daarom heb ik zelf labels gemaakt met lint en transfer-papier. Ik vind het zelf erg gaaf. Net echt zo hè.


Veel liefs Joyce

2 opmerkingen:

Crealice zei

die Brabantse dame zal wel helemaal in haar nopjes zijn met al dat moois. De labels zijn echt gaaf.

Unknown zei

jij maakt er mooie pakketjes van !