vrijdag 21 februari 2014

Gebreid kruippakje en baby soft garen

Uit het phildar-tijdschrift breide ik dit kruippakje voor het kleine schoppertje in mijn buik. 
Zo grappig hoe snel je vergeet hoe klein zo'n pasgeboren baby is.
En hoe snel ze groter worden.





Voor moppie, nu bijna 1,5jaar, maak ik al de grootste maat uit zo'n tijdschrift en voor de baby de allerkleinste. Wat een verschil...


Ik breide het kruippakje met phildar cotton3. Fijn katoen garen. 
Maar gisteren vond ik bij onze zeeman acrylgaren voor baby's. Supersoft, ik zag het al eens eerder liggen maar altijd dezelfde kleuren. Nu hadden ze onwijs veel keus en daar word je hebberig van en voor nog geen 90cent per bol.
Wat ik ervan ga maken, nog geen idee.




Maar misschien een tip voor andere haaksters/breisters die nog een plekje in de voorraadkast hebben.

Veel liefs Joyce 

1 opmerking:

Unknown zei

Dat jurkje staat haar heel leuk, en dat kruippakje wat klein is dat dan weer he tegenover dat jurkje.